Je staat al een tijd op de markt met je Tantuni en Falafel. Het loopt. Maar sinds je dochter er is, is het thuis en door de week drukker, en draait alles op zaterdag.
De week zit vol met de taxi en andere verplichtingen. Weinig ruimte over voor de markt.
Staat of valt met genoeg mensen, in aantal én in kwaliteit. Dat regelen kost energie.
Beter personeel zorgt voor meer sfeer, en meer sfeer werkt direct door in de omzet.
Ondanks een goede start blijft er rendement liggen. De week zit te vol met andere zaken en gedachten, waardoor het niet lukt om er het maximale uit te halen.
Je wilt afstand doen van de plek en je wilt er geld voor zien. Dat begrijp ik. Er liggen drie routes op tafel.
Alles blijft zoals het is.
Je bent overal vanaf.
Jij blijft eigenaar. Ik doe het werk.
Van de plek tot de administratie. Jij houdt je tent, ik zorg dat alles loopt. De zaterdag staat volledig in het teken van maken.
Plek, kraam en presentatie: alles wat je daar ziet, neem ik voor mijn rekening.
De hele week zorg ik dat klaarstaat wat er zaterdag moet zijn. Geen tekorten, geen stress.
Inkopen, leveranciers betalen en de facturatie: volledig uit jouw handen.
Ik maak het sluitend en houd het bij. Met AI, dus snel en zonder achterstand.
Kortom: jij hoeft er niets meer voor te doen. Wil je erbij zijn op zaterdag? Welkom. Wil je niet? Dan blijf je lekker thuis.
Naast de Tantuni wil ik smashburgers verkopen onder het merk NETHEN. Een uniek product dat ik nog niet op de markt in Enschede heb gezien.
Geen patat, puur de burger. Een echt margeproduct met karakter. Ik geloof dat er een ingang is om dit via de marktmeester naast de Tantuni te mogen verkopen, en het is het proberen meer dan waard.
Ik committeer me om er elke zaterdag te staan en haal het los van jou. Zo ben je verlost van de verplichting om aanwezig te zijn.
Samen draaien we de zaterdag. Zolang Akmed blijft, durf ik het aan met de Tantuni.
Wil je erbij zijn, top. Wil je niet, ook prima. Jij bepaalt.
Dan probeer ik met de marktmeester de Tantuni te laten vervallen en over te gaan op smashburgers.
De administratie doe ik niet alleen, dat doe ik met AI. Alles is al ingeregeld en we kunnen het direct live zetten.
Mensen scannen op de markt de QR-code. Geen wachtrij, geen gedoe.
Ze bestellen en betalen op afstand. Het komt direct digitaal bij ons binnen.
Wij lopen nooit achter. We hoeven alleen nog te maken.
Klaar? Uitgeven. Strak proces, korte lijnen, blije klant.
Eén systeem dat de hele keten dichttimmert, van bestelling tot salaris. Dat is precies waar mijn AI-aanpak het verschil maakt.
Financieel is het simpel. De hele tent blijft van jou. In plaats van de volle marge pak je een vast, klein deel, en daar hoef je niets meer voor te doen.
Jij houdt je plek en je inkomen, ik breng de tijd, het team en de techniek. We kunnen het, als je wilt, direct live zetten. Ik hoor graag wat je ervan vindt.